Pages

Sunday 8 May 2011

pstt...jom jiwang sekejap!

haip! pagi-pagi buta ni saya nak lunaskan janji kat somebody yang telah menjemput saya tuk join JOM JIWANG SEKEJAP. even saya ni kategori takde perasaan, tapi saya nak cuba la buat-buat jiwang sekejap. Gulppp.. camne nak jadi jiwang ni?? ade sapa nak tolong ajar?. (^_^)

Okaylah readers, jom terjah blog penganjurnya iaitu Cik Anis. kalo anda nak menjiwang-jiwangkan diri juga boley la tengok SINI ya. jangan buat-buat malu cam saya tuk mengaku bahawa diri anda itu sebenarnya jiwang tahap mega. hikhik.

salah satu lagu yang saya ingat sampai sekarang ialah:

*Suci dalam Debu*
nyanyian Iklim Khatulistiwa



something yang saya nak share tentang lagu ni:
lagu ni tak jiwang sangat. tapi jiwang ler sikit-sikit bagi orang jiwang. hahaha. sebenarnya lagu ni biasa dimainkan time ceramah motivasi masa saya kat sekolah dulu. (^_^). kalau dihayati bait-bait indah lirik lagu ni, kita akan dapat tengok banyak mesej yang tersembunyi dalam lagu ni. kekadang pernah lah jua termenangis dengar lagu ni. sebab pikirkan masa depan, pikirkan camna nak berjaya tuk capai apa yang kita hajati. haaaa... amacam? langsung tak jiwang kan saya ni? (^_^)

Pstttt.. saya memang suka sangat ngan suara Saleem ni. (^_^). Uncle Saleem!! autograph please.... :D

6 comments:

anismelon said...

ehe...tenkiu mengejoin kn diri anda...heee..boleh la tahan lagu nie..layan kan aje..:)

Layyinul Harir said...

waawa!
selamat bercontest!
sy pun suka lagu nie

anyway,mekaseh tingglkan jejak.=)

doubles89 said...

@anismelon
haha....layann....:)

doubles89 said...

@syAfA
thanks singgah blog ni...keep in touch..:)

Unknown said...

tangkap cintan hahaha ddd selamat berbeloging

doubles89 said...

@ahmad
thanks...:D

Post a Comment