Pages

Saturday 7 May 2011

thanks.. arigato!!

salam. hari ni bangun terlebih awal. sebab hajatnya nak sambung study jap lagi. maklumlah exam dah dekat kan. huhu. usaha kena lah gigih.... ehemm.. ehem...*bersihkan anak tekak. nak capai result gempak bukan ler mudah yer kawan-kawan. selain usaha kenalah doa banyak-banyak. biar ALLAH permudahkan segala urusan dan murahkan rezeki kita. InsyaALLAH. amin.

hahhhh!! sebenarnya saya nak cakap tima kaseh kat diorang-diorang ni. sebab sudi singgah blog yang tak berapa nak comel ni. ^_^. thanks sebab sudi follow blog ni yer. arigato! dari kosong orang jadi 15 orang followers. tapi 15-1 =14 orang ler sebab salah sorang tu ialah diri saya sendiri. (^_^) 

setinggi -tinggi ucapan trima kaseh juga ditujukan kepada EN.BEN yang famous amous tu sebab anjurkan GEGAR BLOG. boleh la saya terjah-terjah blog-blog lain tuk tambahkan kenalan. nak jemput Abang Ben datang blog ni, tapi malu ler sebab saya ni sapelah kan.... kalo lah Abang Ben sudi jenguk sini pada suatu hari nanti, kompem saya akan terlompat-lompat kegumbiraan punyer. hehe.
Smiley Faces

2 comments:

ilanilyana said...

hi si kenit comel, dtg follow kamu. rajin2 blog walking nati rmi la follower tu ;)

doubles89 said...

@ilanilyana
thanks dear...i'll follow u back...
give me ur support ea...(^_^)

xoxo..:D

Post a Comment